Nieuwe organisatie per merk voor Renault België Luxemburg

In het kader van het nieuwe strategische plan “Renaulution”, dat de strategie van Renault Group heroriënteert van volumes naar waardecreatie, is ook de organisatie rond zijn merken onderhevig aan een evolutie; deze werden gegroepeerd in business units.

Jérome Pannaud

Dit principe van organisatie per merk werd ook ingevoerd voor het filiaal van Renault België Luxemburg. Dit leidde tot een opsplitsing van de twee filialen van de Benelux Cluster en enkele nieuwe benoemingen in het directiecomité van het Belgisch-Luxemburgse filiaal.

Jérome Pannaud behoudt zijn verantwoordelijkheden als General Manager van Renault België Luxemburg en nam ook de rol van Managing Director Renault Brand Belux op zich. In deze nieuwe rol rapporteert hij aan Guillaume Josselin, Sales Operations Director Renault, Cluster Europe.

Krisztina Besenyei wordt benoemd tot Marketing Director Renault Belux ter vervanging van Marco Knoot die zich als Marketing Director zal toeleggen op het Nederlandse filiaal Renault Nederland.

Juri Quarchioni wordt aangesteld als After Sales Business & Quality Director Belux ter vervanging van David Holderbach, die andere functies binnen de onderneming zal bekleden.

Guy Vandenbranden, voorheen Customer Director Benelux, vertegenwoordigt het merk Dacia in het Belgisch-Luxemburgse filiaal en wordt benoemd tot Managing Director Dacia Brand. Hij rapporteert aan Xavier Martinet, SVP, Marketing, Sales & Operations, Dacia-Lada.

Guy Vandenbranden kan beroep doen op een operationeel team bestaande uit Peter Servayge, Sales Director Dacia, Peter Van Assche, After Sales Business & Quality Director Dacia en Yves Vandamme, Marketing Director Dacia.

Het bericht Nieuwe organisatie per merk voor Renault België Luxemburg verscheen eerst op FLEET.be.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *